Didim Mutlu Apart Hotel

Didim Mutlu Apart Hotel 

Aydın / Didim Otelleri 
Adres Bilgisi:
4.Sokak No:4 Altınkum
Didim / Aydın

Telefon:
+90 (256) 813 62 26

Faks:
+90 (256) 813 47 41

danisma@mutluapart.com
www.mutluapart.com



Kapasite
Didim Mutlu Apart Hotel: 78 Toplam apart.
Apart Ekipmanları
Didim Mutlu Apart Hotel: Mutfak malzemesi, direk telefon, minibar, buzdolabı, split klima, balkon, saç kurutma makinesi, uydu tv, duş, kasa, wc, su ısıtıcı, internet bağlantısı, ocak.
Genel Özellikler
Didim Mutlu Apart Hotel: Split klima, klima ile ısıtma, bahçe, tv köşesi, ücretsiz kablosuz internet bağlantısı, internet cafe, 24 saat açık dükkan, jeneratör, telefonla doktor, ücretsiz otopark.
Spor ve Aktiviteler
Didim Mutlu Apart Hotel: Açık havuz, çocuk havuzu.
Yemek Servisi
Didim Mutlu Apart Hotel: Kahvaltı salonu, kafeterya. lobi bar, havuz bar, restaurant bar, Alakart servis.
Konum
Didim Mutlu Apart Hotel: in city center . Denize 250 m. Bodrum-Milas Havaalanı 90 km. şehir merkezinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder